Sunday, October 7, 2012

Coret Coret Sem 3

Assamulaikum stalker stalker ;)
Pejam ta pejam , celik ta celik , duduk ta duduk , hampir bersawang blog saya neyh . Hehe . Lama gua ta update blog , sebab sem III ney gua busy gilosss . Haisyy . Biasa laa , nama pun student kangggg . Takyah nak loghat ganu sangat laa ina . *ayat trend skunk* Hahaha . Nak tahu sem III ney busy giloss gua . Tiap tiap malam gua ad kelas except malam ahad . Then gua ad 4 lab every week . Cuba korang bayangkan gua kene siapkan 4 lab dalam seminggu . Mesti korang ta dapat bayangkan kan kan kan . Tragis sungguh cerita aku neyh . Haha . *stop laughing ina , silent* . Btw, hari ney dapat dua berita . Bad news and good news . So gua nak cerita good news dulu laa . Next week gua nak g trip ke Pulau Bidong . Ad keje lapangan katanya . Hehe . Then , bad news plak tiket bas dari Kuala Terengganu ke Taiping da habis weyh . Camna gua nak raya weyh. Huhu . Sadis habaq hang . Tapi tapala , akan ku cari jalan hinggan ke lubang cacing . Haha . Kla , cukup laa takat tu jer cerita gua . Korang pun mesti da letih baca gua melalut kannn . Gua chaw dulu okay . Cikaro cikaro ngan mamat mamat at luar sana jaga diri okay . Anda mampu mengubahnya ! *hentak kepala at dinding sebab tingtong* . hehe

*Take care people . Me love you <3 ;) 

No comments:

Post a Comment