Friday, May 10, 2013

Sweet 21 , 9 May :)



Assalamualaikum guys .




Sempena umur aku da cukup 21 tahun ney , teringin sangat nak update blog . So korang baca jelarh apa yang aku nak merapu sorang sorang at sini okay ! Haha :D


9 May 2013
Sempena hari lahir aku , so as usual ramai yang wish at facebook . But first of foremost is when my housemates and my neighbours sing birthday's song . So sweet korang ! Hehe . Rasa nak menangis pun ada sebab terharu sangat. Okay Ina okay . Behave yourself . Then on the bornday, we are planning to have a dinner at secret recipe for celebration , sebab Abang Wan da promise nak treat me kek . Yeay ! At 815 pm we are heading to Bandar Kuala Terengganu with Abang Wan , Bella , Iza , Anas and Ruhill . We spend our time together gather .

Guys , yknow what the awkward moment when you need to face something without expected it . Me like =_=" . Hahaha . Again celebrate my birthday at rumah Pok Cik and Mok Cik *tuan rumah aku* . But thanks to all my sayang yang arrange surprise for me . Thanks for belon air , air ikan and air kopi yang disiram atas aku . Aku redhooo je malam tadi . Hahaha . As long as kita sama sama dapat gelak ketawa , aku rela *ayat pasrah* . Thanks for cake oreo too . Cute miut macam birthday girl . Hahaha .

10 May 2013
Next after bornday , we went to Lata Tembakah . About 2 1/2 hours to go there . Ingatkan Abang Wan nak bawak g tempat yang dekat dekat je . Sekali nak dekat sempadan ngan Kelantan da habaq hang . Hahaha . But seronok sangat . Da lama tak mandi lata . Hehee . Then at the evening , dating dengan Abang Im at Pok Nong Sotong Celup Tepung . Har , ko ado ? Hahaha . Again third time for celebration . Yeay !

Okay , I think that's enough for my birthday's celebration . Rasa macam nak hari hari je jadi birthday girl . Hahaha . *melampau kan budak kecik ney* . Hee . Tonight , I'm back focus on my test , lab report , presentation . The final exam just around the corner . Hmp .



At Secret Recipe . Yeay ! :)


After kena baling ngan belon air , kene potong kek . Haha :D

After calit mencalit kek . 
* Alhamdulillah , aku masih dihidupkan sehingga umur 21 tahun . To all my sayangs , thanks for everything . These are the moments I'm never ever forget it and deeply from my heart I love uollls . Muahmuah *flying kiss* . :*

No comments:

Post a Comment