Monday, March 2, 2015

March already .

Assalamualaikum . *jawab tau , kalau tak jawab berdosa . Hee :)

Hai readers ! *buat muka kerang busuk

Mesti korang cakap kan , apa kena laa ngan kau ni Nina , tengah tengah malam buta baru nak update blog . Apa kes ? Haha . Like I said to him , malam masih muda laa . Always . Thats why sempat lagi nak update blog ni . haha . Nak buat macam mana , mood nak post entry baru datang , so I layankan jelaa . Hee . 

So title kali ni , March already . Sah sah laa bulan March kan . Takkan laa December plak . Aku rasa baru je masuk Happy New Year , tapi apasal sekarang da March haa ? Why why why ? Aku tak sempat nak buat azam 2015 pun . Serious talk ! Orang lain bukan main lagi da hsusun deorang punya azam baru 2015 . Aku apa ada . Habuk pun tarak . Haha .Anyway , banyak benda yang nak capai 2015 ni . Dari yang kecik sampai la yang ke besar . Tapi tulaa kita hamba yang hanya mampu merancang , Allah yang menentukan either kita dapat capai apa yang kita nak tu ke tak . 

Bila cakap pasal bulan ni , arwah mak da tada almost 5 months da . Kejapnya masa berlalu . Tulaa , asyik pejam celik pejam celik je kau Nina , tak perasan usia makin meningkat . Alaa , baru 23 y/o . Tu pun belum capai 23 lagi . Hee . Apa laa yang aku melalut ni . Rasanya cukup la kowt untuk malam ni . Nanti nanti plak update . Aku ni bajet macam ada orang je nak baca blog aku . Haaisyy . suka hati gua laa , blog gua kan . Hee . Kla , have a good night peeps . 

xoxo :)

No comments:

Post a Comment