Saturday, June 2, 2012

Final Battle !

Assamualaikum reader(s) :)

First all all , tanpa aku sedar da setahun aku study at University Malaysia Terengganu neyh . *wahh ayat monyet dengar pun muntah , haha* Okay , it's not funny ina . Final exam is around the corner. Did I ready to through all this ? *monolog dalaman* . Hmm . Actually not really, but I have to try my best. 4 June 2012 my first paper that I need to take .

Actually , sem ney baru aku sedar aku banyak main . Haisyy , lambat betul laa nak sedaq minah sorang ney . *note to self* . At least aku sedar kan daripada orang yang ta reti reti nak sedar tuu . Haha . Okay, I'm just joking . * ayat buat aku kena humban dalam gaung*. Sorry for those yang terasa . Ta terniat pun .

So, exam pun da nak dekat, hopefully dalam sebulan ney tada pape yang boleh men-down-kan aku . InsyaAllah . Kalau stress tuu , normal thing laa kan , nama pun student . Kalau ta stress bukan student namanyer tuu . Hee . Okay , I should not to waste my time anymore .

*Dear friends, lets begin our final battle . I wish we can thru all thing smoothly , dengan berkat doa dan usaha . InsyaAllah . If you say can . Yes , you can ! Wish you luck guys . Me love you . Lots of Love .




* Fighting for it ! ;)


Smile , happy , dont stress okay peeps ;)











2 comments:

  1. Gudluck untuk ina!
    Wani pun first paper 4june. Caiyok!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Goodluck jugakk sayang . Caiyokk caiyokk ! ;)

      Delete