Friday, February 14, 2014

Part 1 : Art Street

Assalamualaikum readers . Fuh fuh ! *sambil tiup habuk habuk yang ada at blog ni* 

Perjalanan ku bermula dengan dua orang my super duperb heroes pick up me at home . Sadly, my girlfriend not join us because some problems . Maybe tada rezeki kowt nak hangout . So kiteorang bertiga we heading to Penang . Untuk information korang , sebelum balik cuti midsem lagi aku da plan nak pergi berjalan jalan at Penang . Nampak tak bertapa eksaitednya anak Datuk Kamaruddin ni nak berjalan sana sinun . Haha . Well , nak buat camna aku admit aku memang kuat berjalan . Ajak laa pergi berjalan memana aku mesti on . Thats my weakness . Huhu . Okay , first place kiteorang pergi Art Street . Mesti korang da tahu kan tempat ni, yang banyak lukisan at dinding dinding tu . 





 " Hoi mamat hoi , jangan tinggai kami laa mat ! "


Peace yaw !

Love this picture . Thanks to photographer walaupun tak bertauliah. Haha 

Wachaa . Wachaaa !

 Time ni aku dan dan buat cover sebab ada orang snap gambar kan . Huahua . 


Thanks to my heroes . Live . Laugh . Love . :)

*For Part 2 coming soon ! xoxo :)

No comments:

Post a Comment