Monday, March 9, 2015

Empty day .

Assalamualaikum .

Hai peeps ! *type entry sambil dengar lagu acoustic patah seribu*


Okay, hari ni nak cerita aku rasa kosong sangat. I dont know why. Tetiba rasa macam forever alone. Dari pagi sampai ke malam aku rasa mood hari ni macam so so je. Biasa lettew kan, sometimes kita akan rasa macam tak nak cakap dengan sesapa pun. Just leave me alone. Haa macam tuu. Tapi tulaa even kau tak da mood nak cakap dengan orang pun jangan sampai buat muka kan. Note to myself actually. Hee. Tapi aku tak buat muka pun, just be silent for a while. 

Hari ni aku rasa macam macam nak fikir. Sampaikan tak tahu nak fikir yang mana satu. At the end, Im a bit stress for sudden. Eee.. Tak senonoh kan perangai, tiba tiba je kau nak stress, pesal ?? *slap myself*. Tulaa, sebelum ni asyik gelak ketawa je, hamik kau sekali stress kalah perdana menteri. Perdana menteri pun tak stress macam kau. Hahaha.  

Aku ni jenis bila tak da mood nak buat keje, aku akan mintak some encouragement from someone. Tak kisah laa siapa dia orang tuu. Konon nya nak motivate diri sendiri laa kan. Thats my style. Hari ni konon nya nak mintak encouragement from him laa. Skali lain yang dia cakap daa. Awak, saya mintak kata kata semangat je dekat awak. Huhu. A bit sad actually. Mungkin dia tak nak aku too childish sangat kowt. Positive thinking.Tapi tapalaa, I can handle myself. Kau kena berdikari laa weyh, jangan asyik nak depend dengan orang je. Trust yourself ! *pujuk diri sendiri*. Thats all I think. 

xoxo by nina :)

No comments:

Post a Comment